Oportunitate angajare – Recepţionist, IREX – Global Libraries

15 noiembrie 2007 la 3:18 pm | Publicat în job, Proiectul Global Libraries | Lasă un comentariu

Poziţie: Receptionist/ă
Raportează la: Office Manager
Locaţie: Bucureşti, România
Clasificare: Poziţie full-time

DESPRE IREX
IREX (International Research & Exchanges Board) este o organizatie non-profit specializată în educaţie, media independentă, dezvoltare cu ajutorul Internet-ului şi programe pentru societatea civilă. Înfiinţată în 1968, IREX are un portofoliu anual de 50 de milioane de USD, şi un personal format din peste 500 de profesionişti din lumea întreagă. IREX, împreună cu partenerul lui, IREX Europe, dezvoltă programe cross-cutting şi consultanţă specializată în peste 50 de ţări. Prin intermediul training-urilor, al parteneriatelor, al educaţiei, cercetării şi al programelor tip grant, IREX dezvoltă capacităţile indivizilor şi instituţiilor pentru a contribui la societate.

IREX doreşte să ocupe următoarea poziţie pentru un program finanţat de Fundaţia Bill and Melinda Gates pentru a înfiinţa centre de acces la Internet în bibliotecile publice din toată România. Aceasta pozitie este disponibila imediat.

DESCRIEREA POSTULUI
IREX caută aplicanţi pentru poziţia de Receptionist pentru a servi la sediul biroului din Bucureşti, în cadrul unui important proiect naţional de acces public la Internet. Serviciile lui / ei vor fi solicitate în regim full-time pentru a oferi suport administrativ personalului IREX.

RESPONSABILITĂŢI ŞI SARCINI

§ Preia apelurile telefonice şi le redirecţioneză către personalul adecvat. Primeşte vizitatorii şi apelanţii cu amabilitate şi profesionalism. Răsunde la cereri generale şi oferă informaţii elementare.

§ Menţine stocul de consumabile de birou şi comandă noi consumabile, atunci când este nevoie.

§ Acordă asistenţă personalului administrativ la nevoie, şi sprijin general pentru tot personalul, inclusiv fotocopiere, arhivare, luare de notiţe şi alte sarcini relevante.

§ Ajută la organizarea de evenimente, inclusiv conferinţe, workshop-uri şi întâlniri.

§ Alte sarcini la cerere.

CALIFICĂRI

§ Să demonstreze orientare către client.

§ Minimum 2 ani de experientă relevantă într-un mediu profesionist. Experienţa într-o organizaţie non-guvernamentală este preferată.

§ Excelente abilităţi de comunicare scris şi oral.

§ Să fie capabil/ă să se ocupe de sarcini multiple concomitent şi să facă fată unor termene limită stricte.

§ Utilizarea aplicaţiilor de Microsoft Office la nivel avansat.

§ Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat este de preferată.

Pentru a aplica trimiteţi scrisoare de intenţie şi curriculum vitae la gl@irex.ro

Reclame

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: