Popas în lumea cărţilor

27 Mai 2008 la 11:26 am | Publicat în biblioteci şcolare, evenimente profesionale | 1 comentariu

Într-o atmosferă primăvăratecă, plecat – am din Vaslui bibliotecari 30, care mai de care dornici, poposind în mari Biblioteci.

În perioada 15-16 mai 2008 colectivul de bibliotecari din ABR Filiala Vaslui ne-am deplasat la Bucureşti la activitatea metodică din sem. II , într-un schimb de experienţă profesional la marile biblioteci ale României. Activitatea a cuprins vizite la : Biblioteca Naţională „I.C.Petrescu „ Biblioteca Centrală Universitară „Carol I” , Biblioteca Naţională şi Biblioteca Academiei.

Prin vizitele făcute la aceste mari biblioteci am avut posibilitatea unor adevărate dialoguri profesionale pertinente şi am fost onoraţi de primirea făcută de către conducerile instituţiilor respective.

În cadrul acestei activităţi am participat şi la Seminarul susţinut de d-na prof. Voichiţa Dragomir şi d-na prof. Constanţa Dumităşconiu în cadrul căruia ne-am clarificat o serie de probleme legate de CD-ISIS.

Am fost profund impresionaţi de colecţiile bibliotecilor vizitate, de informatizarea BCU Bucureşti, de patrimoniul deţinut de Biblioteca Naţională „I.C.Petrescu”, Biblioteca Centrală Universitară „Carol I” , Biblioteca Naţională şi Biblioteca Academiei şi nu în ultimul rând de ospitalitatea întregului colectiv.

Mulţumim pe această cale întregilor conduceri ale bibliotecilor şi tuturor colegilor care ne-au fost alături.

Valentina Lupu

P.S. INFORMAŢII UTILE
Aşa cum am stabilit în data de 29-30 mai 2008 trebuia să aibă loc întrunire a diviziunii Biblioteci şcolare şi CCD din ABR; din motive obiective întrunirea va avea loc în data de 5 iunie 2008 la CCD Bucureşti cu tema: ”Valorile tradiţiei şi vârstele lecturii în contextul globalizării”.
Rog pe această cale participarea colegilor din ţară reprezentaţi fiind de bibliotecarul CCD şi un bibliotecar şcolar din fiecare judeţ.
Mulţumesc pentru înţelegere şi vă aşteptăm cu comunicări şi intervenţii la tema stabilită.

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. PRECIZĂRI DIN PARTEA ADMINISTRATORULUI BLOGULUI ABR
    Îi rog pe cei care trimit materiale pentru a fi publicate pe blogul ABR să înţeleagă că intervalul dintre momentul trimiterii şi cel al publicării variază în funcţie de timpul (limitat) pe care îl am la dispoziţie pentru această activitate. În general, acest interval nu este mai mare de o zi, cu excepţia situaţiilor în care sunt plecat din localitate.
    De asemenea, anumite materiale nu au fie conţinutul, fie calitatea care să le recomande pentru a fi publicate pe blogul ABR. Îmi asum răspunderea pentru nepublicarea lor.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

