Campania Naţională Minimax – Plăcerea Lecturii

9 Octombrie 2009 la 3:09 pm | Publicat în biblioteci pentru copii, biblioteci publice, biblioteci şcolare, proiecte | 3 comentarii

Asociaţia Bibliotecarilor din România este parteneră în Proiectul Naţional „Plăcerea Lecturii” a postului de televiziune pentru copii Minimax

Reproducem în continuare comunicatul de presă transmis de Minimax:

 „Împrumută o carte” în cadrul campaniei naţionale Minimax – Plăcerea Lecturii

 Minimax, primul post de televiziune pentru copii ce difuzează programe non-violente din România, a demarat la 1 octombrie 2009 o campanie la nivel naţional menită să încurajeze lectura şi să stimuleze creativitatea în rândul copiilor.

 Campania intitulată Plăcerea Lecturii este o nouă iniţiativă de anvergură a postului Minimax, ce are ca scop propagarea valorilor şi prin popularizarea lecturii, care a ajuns pe planul doi în preocupările celor mici. Pe tot parcursul campaniei copiii şi părinţii sunt aşteptaţi cu programe diverse, concursuri şi premii constând în sute de cărţi, jucării şi colecţii enciclopedice de valoare.

 Proiectului naţional Plăcerea Lecturii i s-au alăturat în calitate de parteneri promotori Asociaţia Naţională a Bibliotecarilor şi Bibliotecilor Publice din Romania (ANBPR) şi Asociaţia Bibliotecarilor din România (ABR), sprijinind astfel eforturile de încurajare şi popularizare a lecturii prin implicarea reţelelor proprii de filialele locale  judeţene şi şcolare. “Împrumută o carte” este una dintre etapele care au demarat la începutul lunii octombrie şi care îşi propune să stimuleze talentul şi creativitatea celor mici. Astfel, toţi cei care vizitează biblioteca din oraşul lor şi împrumută o carte, sunt invitaţi să trimită rezumatul acesteia, în care să specifice şi de ce ar recomanda-o şi altor copii.

 Autorii rezumatelor care vor fi trimise până la data de 20 noiembrie 2009 la adresa de e-mail placerealecturii@minimax.tv sau la căsuţa poştală nr. 16, oficiul poştal nr. 30 – Bucureşti, au şansa să câştige numeroase premii în jucării şi sute de cărti, iar cele mai reuşite şi originale lucrări vor fi publicate pe site-ul www.minimaxtv.ro.

 În acelaşi timp, postul Minimax a început să difuzeze din data de 5 octombrie 2009 clipuri de scurt metraj, în care diverse vedete şi personalităţi autohtone îi călăuzesc pe cei mici în lumea fantastică a cărţilor, din care tinerii spectatori vor afla care a fost cartea preferată a acestora din copilărie.

 Misiunea postului Minimax este promovarea divertismentului de valoare, prin dorinţa de a introduce în grila de programe producţii de calitate. Întâmplările şi mesajele relatate pun în mişcare fantezia celor mai mici, sprijinind dezvoltarea creativităţii, prin alegerea acelor emisiuni şi personaje îndrăgite, care au un efect benefic asupra educaţiei lor. Postul este non-violent, iar părinţii apreciază atmosfera prietenoasă a programelor prezentate. În acelaşi timp, şi copiii mai mari se pot delecta cu întâmplări pline de aventură şi umor legate de şcoală, familie sau prieteni şi de situaţiile  de zi cu zi, care sunt extrem de populare în rândul tinerilor.

 Mai multe informaţii despre campania Plăcerea Lecturii, dar şi despre programele postului Minimax, sunt disponibile pe site-ul www.minimaxtv.ro.

 

Despre MinimaxLansat în 1999, Minimax este primul canal cu tematică pentru copii din Europa Centrală şi de Est. Obiectivul său principal este să difuzeze programe educaţionale, non-violente, care transmit valori şi distrează copiii cu vârste între 2-12 ani. În programele destinate copiilor mai mari se pune accentul pe aventură şi pe problemele de zi cu zi. Minimax transmite 14 ore pe zi (în intervalul 6:00-20:00) cele mai noi desene animate şi în special duminică după-amiază, filme de animaţie despre familie şi prietenie. În iunie 2001 Minimax a intrat pe piaţa din România, iar în iulie 2007 canalul este achiziţionat de Chello Central Europe, parte a Chellomedia Group.

www.minimaxtv.ro

 

Despre Chello Central Europe

Chello Central Europe este proprietarul unor branduri cunoscute de conţinut în Europa Centrală. Portofoliul curent de televiziuni din regiune include Sport1&2, Minimax, TV Paprika, Deko TV,  Spektrum, Filmmuzeum, Zone Club, Zone Romantica ; compania are de asemenea un joint-venture cu MGM. În afară de televiziunile tematice, Chello Central Europe operează şi AT Media, agenţia de vânzare de publicitate numărul unu din Polonia şi, de asemenea Mojo Productions, un studio de producţie full service pentru televiziunile locale şi internaţionale din regiune. Chello Central Europe este parte din Chellomedia, un lider mondial în segmentul de companii media, divizia europeană de conținut a Liberty Global, Inc.

www.chellomedia.com

 

Pentru mai multe informaţii vă rugăm contactaţi:

Diana Atănăsoaei

PR Manager Zonemedia Networks

Tel: +40727.739.136

Email: diana.atanasoaei@chellocentraleurope.com

Anunțuri

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Foarte frumoasă iniţiativa. Sper să aibă succes.

  2. […] Mai multe informatii gasiti aici. […]

  3. http://oradelectura.wordpress.com/ – placerea lecturii pentru iubitorii de carte, dar si de net


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: